6:30-8:00 |
Schodzenie się dzieci do sal. Zajęcie dowolne, mające na celu realizację pomysłów dzieci. |
8:00 – 8:45 |
Czynności organizacyjno – porządkowe. Śniadanie. |
8:45 – 9:00 |
Poranne ćwiczenia. |
9:00 – 10:00 |
Zajęcia dydaktyczne – realizacja podstawy programowej MEN. |
10:00 – 10:30 |
Zajęcia o charakterze twórczym. |
11:00 – 11:45 |
Spacer, zabawy na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe w grupie. |
11:45 – 13:00 |
Czynności higieniczne przygotowujące do posiłku. Obiad. Mycie zębów. |
13:00 – 14:00 |
Relaks, słuchanie bajek i muzyki – wyciszenie. |
14:00 – 14:30 |
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do możliwości dziecka. Ćwiczenia grafomotoryczne i oddechowe. |
14:30 – 15:00 |
Podwieczorek, czynności higieniczne. |
15:00 – 15:30 |
Zabawy edukacyjne i wychowawcze, organizowane przez nauczyciela. Ćwiczenia usprawniające funkcje poznawcze dziecka. |
15:30 – 16:30 |
Zabawy integracyjne, zabawy muzyczno – ruchowe, zabawy w kole. |
16:30 – 17:30 |
Zabawy manipulacyjno – konstrukcyjne, korzystanie z gier i ukłądanek stolikowych. Rozchodzenie się dzieci do domów. |