Towarowa 21, 84-230 Rumia

Wykwalifikowana kadra

WYKWALIFIKOWANA KADRA

W naszej placówce zatrudniamy tylko i wyłącznie wykwalifikowane osoby., natomiast samo wykształcenie kadry nie jest wyznacznikiem jakości naszej pracy. Oprócz wysokich kwalifikacji, nasz zespół to również pasja, zaangażowanie, empatia i doświadczenie. Otaczamy opieką i zrozumieniem nie tylko dzieci, bo za każdym dzieckiem stoi rodzic, który w naszym społeczeństwie odgrywa równie ważną rolę.

Weronika Szymerowska

Wychowawca

Absolwentka Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej na Akademii Pomorskiej w Słupsku. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika z Niepełnosprawnością Intelektualną. W trakcie studiów uczęszczała na kursy „ Terapia Ręki motoryki małej I i II stopnia Diagnoza – Terapia – Masaż”, „Wspomaganie koncentracji uwagi u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”, „Przedszkolaki z problemami społeczno – emocjonalnymi” oraz kursy taneczne „Dyscyplina bez nakazów”, „Klanza”.

Pani Weronika o sobie: Na co dzień jestem osobą uśmiechniętą, pogodną i troskliwą. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji, ponieważ robię to co lubię, sprawia, że każdy dzień w przedszkolu jest ciekawy i pełen wrażeń. Mojm celew w codziennej pracy jest poszerzanie dziecięcej wyobraźni, rozwijanie ich zainteresowań jak również rozbudzanie ciekawości świata.

Monika Milewczyk

Wychowawca

Ukończyła studia I stopnia na kierunku Pedagogika w zakresie Pedagogika Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne z Nauczaniem Języka Angielskiego. Obecnie kontynuuje naukę na studiach II stopnia na kierunku Pedagogika w zakresie Terapia Pedagogiczna z Elementami Integracji Sensorycznej. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach min: „Wspomaganie Koncentracji Uwagi u Dzieci”, „Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne (poziom I)”, „Terapia Ręki i Zaburzeń Motoryki Małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż”, „Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną” wzbogacając tym swój warsztat pracy o nowe umiejętności..

Jedną z myśli, którą kieruję się w pracy z dziećmi stanowią słowa Janusza Korczaka: „Dzieci rodzą się ze skrzydłami, nauczyciele pomagają im je rozwinąć”.

Aneta Litwin

Absolwentka WSTIH w Gdańsku, uczestniczka kursów i szkoleń administracyjno – kadrowych, certyfikowany Dogoterapeuta. Z placówką związana od pierwszego dnia jej istnienia jako Zastępca Dyrektora ds. administracyjnych.

Ogromna sympatia do dzieci i zwierząt przerodziła się w pomysł na wykorzystanie tego potencjału do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi jako Dogoterapeuta.
W swojej pracy kieruje się wysokim poziomem empatii oraz zrozumienia względem swoich podopiecznych. Cechuje ją sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków, cierpliwość, wrażliwość oraz kreatywność.

Jak sama mówi wielozadaniowa praca w Naszym Przedszkolu pozwala jej na spełnianie się zawodowo i czerpanie radości z każdego dnia spędzonego w Krainie Bajek.

Angelika Pawlina

Absolwentka Pedagogiki Opiekuńczo – Wychowawczej w Wyższej Szkole Humanistycznej w Gdańsku.

Pomysł założenia przedszkola zrodził się w jej głowie kiedy była jeszcze w Liceum Ogólnokształcącym.

Jak sama mówi: Krainę Bajek tworzy kadra przedszkola, dzieci oraz ich rodzice, a ja jestem tam od spraw organizacyjnych i formalnych. Jest osobą niezywkle empatyczną, zawsze uśmiechnięta i optymistyczną.

Alicja Sitniewska

Terapeuta Integracji Sensorycznej, Logopeda i Wicedyrektor Przedszkola.

Pani Alicja jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła Podyplomowe Studium Logopedyczne oraz Oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej uzyskała w 2012 roku. Uczestniczyła w kursach i szkoleniach zarówno z logopedii, jak i integracji sensorycznej min: „Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia mowy i funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka od 0 do 4 r. .ż.”, Kontakt, komunikacja, zabawa, jako podstawa pracy terapeutycznej z małym dzieckiem ze spektrum autyzmu”, „Manipulacje ustno – twarzowe oraz terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych”, „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym”, „Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem”, „Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy”, „Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne”, I stopień Systemu Językowo-Migowego”, „Diagnoza procesów SI”, „Stymulacja przedsionkowa z włączeniem pracy systemy wzrokowego i słuchowego”. Uczestniczyła również w licznych konferencjach o tej tematyce. W planach Pani Alicji jest rozpoczęcie podyplomowych studiów z zakresu Wczesnej Interwencji Logopedycznej oraz III-stopniowego szkolenia z Terapii Behawioralnej.

Pani Ala podczas pracy daje z siebie wszystko, wykorzystując w trakcie zajęć nie tylko swoją wiedzę, ale także kreatywność, a wysokie pokłady empatii i zrozumienia w stosunku do podopiecznych pozwalają na indywidualne i spersonalizowane podejście do każdego dziecka. Każde zajęcia z Panią Alą, to nie tylko terapia, ale także niesamowita zabawa.

Monika Balicka

Nauczyciel wspomagający

Absolwentka Pedagogiki wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną oraz Pedagogiki szkolnej z socjoterapią i terapią pedagogiczną. Posiada również kwalifikacje Terapeuty Ręki i zaburzeń motoryki małej oraz kurs pierwszej pomocy.

Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i radości, motywuje do zdobywania wiedzy i kwalifikacji, aby być kompetentnym pedagogiem, który sprosta wymaganiom najmłodszych. W nauczaniu najważniejsza jest dla mnie cierpliwość, intuicja oraz budowanie prawdziwych relacji, aby nasze maluchy, odnosiły wielkie sukcesy. Uśmiech na twarzy każdego dziecka, jest dla mnie najlepszym dowodem na to, że to co robię ma sens.

Marta Dopke

Nauczyciel wspomagający

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni oraz Gdańsku. Ukończyła wychowanie przedszkolne oraz wczesnoszkolne na poziomie licencjatu oraz edukację wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną ze specjalizacją pedagogika rewalidacyjna:wspomaganie rozwoju i terapia osób niepełnosprawnych. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii ręki I i II stopnia oraz sensoplastyki. Brała udział w kursach oraz szkoleniach z zakresu opieki oraz terapii osób z zaburzeniami że spektrum autyzmu oraz konferencjach opartych na rozmowach i doswiadczeniach dorosłych osób ze spektrum autyzmu. W zespole Krainy Bajek od 2014 roku.

Na co dzień jestem empatyczna oraz wyrozumiała, największą motywacja do pracy są dla mnie sukcesy oraz uśmiech moich podopiecznych.

Aleksandra Cackowska

Psycholog / Nauczyciel wspomagający

Absolwentka Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim ze specjalizacją terapia pedagogiczna i oligofrenopedagogika oraz Psychologii na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła kurs terapii behawioralnej, nauczanie matematyczne metodą Numicon oraz posiada pierwszy stopień systemu komunikacyjnego Makaton. Brała udział w wielu kursach związanych z seksualnością dzieci, wspomagania zaburzeń mowy oraz rozwoju emocjonalnego. Doświadczenie zdobyła biorąc udział w stażach psychologicznych, wspomagając dzieci w kryzysach emocjonalnych czy trudnych doświadczeniach. Nieustannie aktualizuje swoją wiedzę biorąc udział w licznych szkoleniach.

W swojej pracy stawiam przede wszystkim na samodzielność i niezależność u dzieci, ponieważ poczucie sprawczości to jeden z najważniejszych motywatorów w rozwoju.

Karolina Pranszke

Logopeda

Absolwentka studiów Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, m.in. Terapię Ręki, Trening Umiejętności Społecznych (TUS)..

W pracy na stanowisku logopedy i nauczyciela jestem osobą otwartą, cierpliwą i empatyczną. W gabinecie staram się stworzyć miejsce przyjazne dla każdego dziecka.

Bogna Gałka

Fizjoterapeuta

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na kierunku fizjoterapia, studentka studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne w Instytucie Studiów Podyplomowych w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w Fundacji Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat, Fundacji JiM oraz Centrum Terapii Wyspa. Ukończyła kurs SI I i II stopnia, szkolenia dla terapeutów integracji sensorycznej: „Plany terapii” oraz „Diagnoza procesów integracji sensorycznej”, Praktyczne podejście do wad postawy, Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborn oraz PNF – torowanie nerwowo – mięśniowe.

Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i motywuje do ciągłego rozwoju. Interesują mnie zagadnienia z zakresu neurofizjologii oraz rozwoju dzieci poprzez ruch.

10

Lat doświadczenia

15

Nauczycieli

257

Zadowolonych absolwentów

Skontaktuj się z nami

Adres:
Towarowa 21, 84-230 Rumia

Telefon:
Tel. 600228551
Tel. 660032866

ikona-social-media-png